onsdag 29 februari 2012

Soft förmiddag

Imorse vaknade jag innan klockan skulle ringa och var pigg. Jag tror helt klart att en bidragande faktor till att jag känner mig mycket piggare nu än bara för några veckor sen är att det är så mycket ljusare ute. Det är väldigt stor skillnad på att gå upp när det är så mört ute att man tror att det är mitt i natten mot hur det är nu :)

Jag har mitt första jobb vid halv elva idag och de är ute på Lidingö, nära och bra :) De gör att jag kan ha en soft och skön morgon/förmiddag hemma. Jag har hunnit skriva reseräkning och fixat en massa såna saker, eftersom det är den sista februari idag :)

Jag tror att det allvarligt är nåt fel på mig för jag äter konstant, och när jag inte äter så tänker jag på mat och gottis. Jag sitter redan och funderar på vad man ska hitta på till lunch idag, hmm stooora problem kan man säga, haha :)

1 kommentar: