tisdag 28 februari 2012

Fullt upp

Efter sista jobbet när jag skulle dra mig hemåt så fastnade jag naturligtvis i massa köer och jag trodde aldrig jag skulle komma hem. Typiskt när man har en tid att passa men jag hann precis hem så jag hann in och byta om till träningskläder innan jag mötte upp SR för att promenera mot Sportlife för träning.
Idag körde vi RPM som är ett förkoreograferat spinningpass. Skönt att få svettas lite :)

Sen var det bara hem och duscha och fixa middag. Kände mig lite lat idag (eller ekonomisk kan man också säga) och tog rester från gårdagens middag, spagetti och köttfärssås, gott :)

Sen var det bara att sätta igång och jobba. Bilder ska redigeras och levereras. Nu håller jag på att skicka iväg bilderna men är klar snart så då kan jag ta kväll på riktigt :)
Under tiden äter jag godis och kollar lite på tv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar