onsdag 22 februari 2012

Träning och middagssällskap

Idag kunde jag äntligen träna igen. Jag var grymt laddad :)

Först blev det 45 minuter löpning-intervaller. Jag måste säga att min tränings spellista var grymt bra! Den musiken gav mig enorm energi så det hjälpte verkligen för att få upp motivationen :)

Efteråt blev det en timmes spinning. Det var med grymt tunga, onda ben som jag tog mig igenom det. Benen smärtade nåt så innåt så visste knappt vart jag skulle ta vägen. Men att ge upp är inte riktigt min melodi så det var bara att bita ihop och kämpa på :)

Efter träningen mötte jag upp MiaLotta för att inta middagen. Jag var grymt hungrig så som vanligt åt jag snabbt :)

Efter mycket trevligt sällskap och stund tillsammans så är jag nu hemma igen och ligger utslagen i soffan. Här kommer jag ligga resten av kvällen för mina ben värker fortfarande men hoppas att det lagt sig till morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar