lördag 4 februari 2012

Blir inte alltid som planerat

I förmiddags när jag kom fram till gymet så möttes jag av brandbilar och tänkte först att dom var där i förebyggande syfte men det visade sig att gymet hade under natten fått en vattenläcka och gymet nu var fyllt med massa vatten. Så tråkigt att nåt sånt händer överhuvudtaget men att det ska hända precis vid invigningen.
Vi fick information om att dom skulle få flytta på allt och förhoppningsvis skulle dom kunna dra igång senare. Några minuter senare fick vi info att passen var inställda. Så tråkigt.... Jag och AK tog beslutet att gå till Hötorget och köra Dannes cykelpass istället. Vi fick traska på fort då det var svinkallt ute men lite frusna kom vi fram och kunde få biljetter till passet.
Vi hann med lite styrketräning innan vilket alltid är bra :)
Passet var grymt jobbigt, speciellt då jag fortfarande kände av träningen från igår kväll. Men efteråt är det som sagt alltid super skönt oavsett hur ont och trött man än är :)

Sen blev det dusch och bastu en stund innan vi begav oss ut på stan för att inta lunch. Hungriga som bara den efter hårdträningen :)

Efter lunchen blev det en sväng in på leksaksaffären då AK skulle köpa present. Herregud vad folk det var på stan. Jag verkligen hatar att gå och trängas med alla människor och tror AK kände likadant för ni var klara med de inhandlat avslutade vi för dagen och jag promenerade hem.

Ja som sagt, det blir inte alltid som planerat men kan ju bli väldigt bra ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar