måndag 20 februari 2012

Spellistor

Ikväll blev det ingen träning för jag har ganska ont i ryggen och har gått omkring som om jag vore 150 år gammal idag. Tog därför det kloka beslutet att avstå träningen, men det var ett svårt beslut att ta för det drog ordentligt i träningstarmen idag :)
Istället har jag ägnat mig åt att göra i ordning lite ny träningsmusik :) Efter att ha letat låtar och gjort listor i snart 3 timmar så är jag ännu mer peppad för träning :) Men i morgon då ska jag minsann träna.
Eftersom jag försöker komma igång med att springa ett par gånger i veckan behöver jag grymt bra musik i lurarna för att jag ska kunna motivera mig till de. Jag tycker ju inte att löpning är kul men med bra och peppande musik på hög volym hoppas jag att det i alla fall ska gå lite bättre :)

För mig är det jätte viktigt att det är bra musik när jag tränar, och med de menar jag självklart bra musik för mig för vi har ju alla olika smak. Det finns inget värre än att gå på ett pass där musiken är dålig. Även om instruktören är bra så är det svårt att kompensera då det är kombinationen av musik och instruktör som peppar.

Åh vad jag skulle vilja träna nu men ska väl fortsätta kvällen med att ligga i soffan och vila ryggen. De kommer göra att jag är ännu mer peppad för morgondagens träningspass, längtar, längtar, längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar