torsdag 23 februari 2012

Halv komplimang

Tror jag fick några snälla ord idag.
Pratade med en mäklare som jobbar i Uppsala området och jag hjälpte honom med ett par fotograferingar för ett tag sen. Idag när vi pratade så frågade han om det är okej om han ringer mig ibland för att kolla om jag har nån ledig tid.
Eftersom jag inte jobbar i de området så ska han ju använda dom fotograferna som tillhör de området så visste först inte vad jag skulle svara....
Men han sa att han var nöjd med mina bilder och berättade att de objektet jag fotade sist hade de blivit säljrekord på!
Nu är det ju inte så att säljrekordet helt och fullt beror på mina bilder men är ändå lite kul att höra :)
Det är inte jätte ofta (snarare väldigt väldigt sällan) som mäklare talar om att dom är nöjda med bilderna eller att man gör ett bra jobb så dom få gånger man faktiskt får höra de så blir man väldigt glad.
De gjorde i alla fall min dag idag :)

3 kommentarer:

  1. Va kul! Tycker absolut att du ska suga åt dig av det, bilder gör ju massor!

    KRAM på dig!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Men vi vet ju alla att du är bra!

    SvaraRadera