söndag 19 februari 2012

Sunday morning

Jag vaknade som vanligt ganska tidigt i morse så min tanke var att äta frukost i lugn och ro framför nyhetsmorgon, eller kanske nåt annat trevligt söndags program. Men det visar sig att Comhem har driftsavbrott i mitt hus/område och vare sig tv, telefoni eller bredband funkar. Det är tur att man kan surfa via mobilen :)
Så istället blir det frukost med datorn som sällskap. Enligt Comhem's hemsida ska problemet vara åtgärdat kl 14, får hoppas att det stämmer.

Snart ska jag gå och träffa SR för att träna lite Body pump. Vi körde tillsammans förra söndagen så idag blir det repris :)
Jag hoppas att mina ben känns lite piggare idag annars kommer det bli tungt, men fortfarande roligt :)

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag hoppas verkligen att vi nu har åtgärdat driftstörningen, ser att inlägget är några dagar gammalt nu. Skulle du ha några frågor kring det som hände kan du kontakta oss på telefon 0771 55 00 00 eller via Twitter, www.twitter.com/ComHemAB.

    Med vänlig hälsning
    Johan Wester
    Kundservice

    SvaraRadera