söndag 5 februari 2012

Min kreativa sida

Min kära lilla systerson, min skrotis :), han är ju för söt. Han är en liten herre som vet vad han vill här i livet :)
Syrran har ju köpt hus och får flytta in till sommaren. Hon har redan börjat planera hur det ska se ut i huset och har frågat killarna hur dom vill ha i sina rum. Min söta skrotis vill ha en skateboard kille på ena väggen.
Jag sa till syrran att det är väl bara att hon ritar en, hur svårt kan de va?!! :)

Då tyckte hon att då kan jag få göra de och tänkte, ja men allvarligt hur svårt kan de va?! Så idag skulle jag ta fram min kreativa sida och göra ett försök. Det var inte fullt så enkelt som jag först hade tänkt. Vet inte ens om det var nåt sånt här Skrotis hade tänkt sig men hoppas han blev nöjd.

Här får ni nu se mina förslag.







Tror ni att något av förslagen dög åt honom? I så fall, vilken tror ni han valde? :)

Nu vill P att jag ska rita en till honom, han vill ha en BMX. Ja vi får se vad jag kan göra. Jag sa att jag inte orkade göra mer idag men P sa att det var helt okej att jag väntade till i morgon. Han är väl för snäll, haha :)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att rita!
    Om jag hade varit L skulle jag har valt 2:a uppifrån.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jo det är faktiskt den han har valt :)
    Kram

    SvaraRadera