lördag 25 februari 2012

Trevlig eftermiddag och soft kväll

Efter lunch mötte jag upp syrran och M som är i Stockholm i helgen. Vi gick och tog en fika och satt och snackade en bra stund innan vi gick in på biografen. Vi såg "This Means War" med bl.a. Reese Witherspoon. Den var bra, vi fick skratta en hel del och det är ju alltid trevligt :)

Sammanfattningsvis en bra och trevlig eftermiddag med trevligt sällskap.

På vägen hem var jag lite lat och köpte faktiskt med mig mat hem. Det blev goda tigerräkor från Sabai-Soong *mums* det är såååå gott. Klart bästa thai-stället i stan :)

Nu är jag mätt och belåten och kan nu ligga utslagen i soffan och slötitta på mello. Tycker inte alls att det är bra så ska nog kolla på film sen. Nu när maten sjunkigt ner lite så får jag plats med lite godis, marabou black skulle inte sitta helt fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar