fredag 3 februari 2012

Fredagsmys

Då var det fredag igen. Det är värst vad veckorna springer iväg, är ju måndag och fredag jämt!

Har inte hänt nåt speciellt idag, jobbade under dagen. Var och fotograferade på Strandvägen idag, fast i Sollentuna :) Men det var ett jätte fint hus, ett hus jag skulle kunna tänka mig. Men tyvärr så kan nog inte min plånbok tänka sig de huset. Inte för att jag vet vad det kostar men man får väl betala för läget :)
Sen var jag i Täby och fotograferade. Stylisten hade varit där igår och gjort i ordning hela huset vilket verkligen underlättar mitt jobb. Tänk om alla objekt såg ut så där :)

Sen ikväll blev det fredagsmys med C, dvs min favoritinstruktör. Hennes pass är verkligen så vidrigt jobbiga att man inte tror att man ska överleva och man kan se hur hon njuter av att plåga oss så vi har nu döpt om det till C's fredagsmys.

Men efter träningen blev det fredagsmys på riktigt! Jag köpte nog med mig hela butiken hem på massa gottis. Är ju ett problem när man inte vet exakt vad det är man är sugen på så för att gardera sig så köper man ju hem allt. Nu har jag frossat i typ allt så börjar på att bli lite mätt :)

Nu ska jag kolla på filmen på fyran men zappar lite mellan den och filmen på trean :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar