lördag 11 februari 2012

Fredagsmys

Igår avslutades dagen som vanligt med fredagsmys, dvs träning :)
Eftersom jag slarvat med träningen tidigare i veckan så tänkte jag ta igen lite av de genom att träna lite innan passet började.
Jag sprang intervaller på löpbandet. Kanske inte det roligaste men med lite bra musik i lurarna så gick det :)
Det blev 45 minuter i alla fall vilket ändå är ganska bra för mig som hatar att springa :)
Sen var det dags för C's fredagsmys, ett spinningpass, men det visade sig att hon var sjuk och istället blev det J som körde. J var nästa lika generös med vilan under passet som C brukar vara. J gav oss hela 75 sekunders vila, vilket faktiskt är ungefär 75 sekunder mer än vad C brukar ge, haha :)
Ett bra pass och efteråt kände jag mig ganska så trött i benen måste jag erkänna. Men vad vore fredagsmys utan träning :)

Sen blev det mys nr 2, dvs en dejt med soffan och tv'n och godiset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar