fredag 24 februari 2012

100 åringen som klev ut från gymet och däckade i soffan

Ja idag efter träningen kände jag mig som en 100 åring, om inte äldre. Jag var helt slut!

Fredagsmyset med C var lika jobbigt som vanligt och jag var mer död än levande när träningen var avslutad. Herregud säger jag bara, ibland undrar jag varför jag utsätter mig för det här. Men jag vet ju svaret, det är känslan efteråt. Det finns verkligen ingen bättre känsla :)
Jag tog mig knappt upp från golvet efter min lilla stretch och min kropp skrek "snälla ligg kvar på golvet och vila en stund" men det var bara att ta sig en promenad hemåt innan vilandet och slappandet fick ta över.
Sen jag kom hem från träningen ikväll har jag mest legat i soffan, har inte orkat göra speciellt mycket. Benen värker lite och jag har även lite träningsvärk i både rumpan och magen från träningen igår. Ja visst är det härligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar