måndag 13 februari 2012

Extra uppdrag

Nu börjar träningsvärken verkligen göra sig till känna. Det har blivit värre och värre under dagen så jag bävar för hur det ska vara i morgon, haha :)

Det blev ingen träning för mig idag då jag fick ett extra jobbuppdrag idag. Jag fotade lite grejer som ska med i en tidning och det är deadline i morgon så det blev lite bråttom kan man säga. Men det gick bra och allt blev fotograferat :)

På vägen hem kände jag mig lat (och hungrig) så jag stannade till på Blåbär och köpte med mig middag hem. Mmmmm vad gott det var och eftersom det var länge sen jag åt där sist så smakade det extra gott :)

Nu blir det tv och soffhäng med lite gottis. Måste lägga mig/somna tidigt ikväll. Igår kunde jag inte alls somna så hann och börja på en ny bok, plus läsa ut den innan jag somnade i natt. Behöver ju inte ens säga att det blev alldeles för få timmars sömn i natt och jag var grymt trött när klockan ringde i morse.
Men i natt så, då gör vi ett nytt försök :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar