onsdag 18 maj 2011

Stressigt....

Usch vad det är mycket nu, tiden räcker inte till. Jag önskar att dygnet hade lite fler timmar den närmsta veckan.
Idag var det observativ rörelseanalys som min lilla grupp hann klart med precis till lunch. Under lunchen fixade jag och AR lite inför Marbella resan som vi sedan skulle presentera för klassen direkt efter lunch. Under lunchen hade jag även ett telefon möte med min blivande chef. Ja sen var lunchen slut trots att jag inte hunnit att äta lunch.
Under klasstimme så var det att fixa med konventet, vem gör vad osv. Det är mycket att göra nu men på onsdag är det dags så det är snart över :)
Efter klasstimmen hade vi en föreläsning i kost och direkt efter de satte vi oss med att göra brickorna till konventet. Vi hann skriva klart alla brickor så i morgon kan vi börja trycka ut dom och göra i ordning det sista. Skönt när dom är klara, vilket jag hoppas att dom blir i morgon.
Sen fick jag äntligen åka hem. Det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga i mig massa mat, var såååå hungrig.

Är så himla trött så var tvungen att slumra en stund i soffan. Det är så skönt att sova middag :) Även om det denna gång egentligen var alldeles för sent att sova men skönt ändå :)

Ikväll blir det till att hoppa i säng tidigt, är så grymt trött. Åh vad jag längtar till Marbella, vill åka nu!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar