söndag 8 maj 2011

Biverkningar

Tror jag åkt på en massa biverkningar av medicinen jag äter för ryggen. Sen igår kväll har jag varit illamående, haft magsmärtor och huvudvärk så jag läste på lite om vilka biverkningar man kan få och det var bland annat dom som stod med. Man kan även få insomningssvårigheter och de hade jag igår samt ikväll. Nu är klockan i och för sig bara midnatt men i vanliga fall brukar jag lätt kunna somna den här tiden på dygnet.
Nej jag tror allt att jag får sluta äta dom där tabletterna för så här kan jag inte ha det. Får prata med naprapaten om jag kan ta något annat istället.

Usch finns det något värre än att må illa och ha magsmärtor?! Eller ja, det skulle väl vara ryggont då men det här är nästan lika illa som min rygg.
Undra hur fort dom här biverkningarna avtar. Hur fort går dom ur kroppen mån tro. Snabbt hoppas jag!
Ska försöka sova nu, blir nog till att ligga i soffan och försöka somna framför tv'n. Ska titta på slutet på I samlarens spår och hoppas att jag sover innan den är slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar