onsdag 25 maj 2011

Helt slut

Vilken dag! Men den har varit rolig, inspirerande, glädjefylld och helt enkelt bara helt fantastiskt bra! Allt har gått hur bra som helst. Faktiskt inte varit några problem vilket vi ändå hade förväntat oss för det brukar alltid dyka upp nåt som strular men inte idag :)
Vi har fått jätte mycket beröm och alla verkar jätte nöjda, dvs både Lidingö Stad och vi i klassen.

Jag har haft att göra hela dagen. Jag började med att vara i incheckningen som gick jätte bra. Sen var jag med på aktiviteten Samarbetsbingo och även de gick super bra. Under lunchen erbjöd vi skelettmätning som tre klasskamrater och jag höll i. Direkt efter lunch hade jag och Ulle vattencirkelträning. Även det gick jätte bra och deltagarna verkade nöjda och glad, och viktigast av allt, trötta efter passet :) Sen var det en längre fikapaus och då fortsatte vi med skelettmätningen. Sen fick vi faktiskt en liten vila då Lidingö Stad hade ett eget projekt men vi var ändå tvungna att vara där tillhands om dom behövde hjälp med något. Men det gav ändå oss en stund att sitta och ta det lite lugnt. Sen var det avslutning i aulan och Lidingö Stad gav oss varsin blomma som tack för denna dag.

Sen hade vår klass en liten samling där vi faktiskt fick fruktsallad och lite snacks och vi pratade och sammanfattade dagen :)

Sen fick vi äntligen ge oss för dagen och då bestämde vi oss för, eller i alla fall mer än halva klassen för att åka in till stan och ta en öl och fira. Så nu har jag precis kommit hem från en underbar dag och en jätte trevligt kväll. Vi började på Strandbryggan och gick sen vidare till Friday's. Men nu är jag bra trött då jag bara sov ca 4 timmar igår natt. Jag skulle bara läsa ett kapitel eller två i min bok innan jag skulle sova men den var så spännande att jag var tvungen att läsa lite till och sen hade jag läst ut boken och klockan var 01:45. Det var inte så kul när klockan ringde strax innan sex i morse. Men ikväll blir det tidigare i säng, ska nog gå och lägga mig snart. Men dagen har varit bra men det märktes på oss 14 pers som var ute ikväll att vi alla var trötta. Men nu är det bara 2 dagar kvar i skolan då vi idag fick det glädjande besked att provet vi skulle ha på måndag slipper vi göra, whohooo!!! Så glad att jag slipper ägna helgen åt att plugga till ett sista prov. Nu är det nedräkning på allvar till Marbella som gäller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar