fredag 13 maj 2011

Öret

Det är äntligen helg och jag har nu tagit mig till Öret. När man färdas med SJ vet man aldrig hur det går och idag var en sån dag då det uppstod förseningar. Det gick bra ända fram till Köping sen blev det signalfel. När vi väl fick börja åka igen så fick vi bara köra i 40 km/h fram till Arboga så det tog sin lilla tid. Men tillslut kom jag fram till Öret, aningen försenad... Men så är det ju ofta med SJ så jag är inte förvånad. Men nu kan dom ju inte skylla på snön längre.

Väl hemma så blev det grillning med familjen. Sen har vi suttit och pratat och umgåtts hela kvällen. Nu har jag och pappa varit ute med hundarna så nu är det snart dags att sova. Jag ska titta på tv en stund sen hoppas jag att jag kan somna gott. Har min söta Snuttis här som sällskap så då kan man väl inte annat än sova bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar