torsdag 19 maj 2011

5 och 11

Nu är det 5 dagar kvar till konventet och 11 dagar tills vi åker till Marbella. Jag längtar till Marbella något så sjukt mycket nu, vill åka nu!! :)

Idag har varit en riktigt produktiv dag. Morgonen började med ett besök hos tandläkaren. Det gick bra men jag har bitit av en bit på en tand och de behöver fixas snart, ja typ omgående. Men det får nog vänta lite till, tills ekonomi känns lite bättre :)
Sen åkte jag iväg till skolan och då började min lilla grupp med att fixa alla brickor. Vi hann en hel del men hann inte klart. För klockan 11 var jag tvungen att vara nere vid poolen för jag och Ulle skulle köra ett genrep på vår Vattencirkelträning inför konventet. Vi hade fått några i klassen att ställa upp och det gick jätte bra. Deltagarna var jätte duktiga och vi fick bra feedback så nu känner vi oss redo för den stora dagen :)

Efter lunch hade vi en kostföreläsning och när vi slutade så fortsatte vi med brickorna och vi gjorde faktiskt klart alla. Det känns jätte bra att dom är klara nu. Det tog sin lilla tid att göra 220 brickor med individuella scheman på varje. Men TL har dragit ett tungt last och varit riktigt duktig och underlättat jätte mycket för oss andra i gruppen. Men super bra jobbat av vår grupp måste jag säga. Vi var grymma idag!! :)

I morgon är det redovisning på kostföreläsningen så måste nu läsa igenom de jag ska redovisa om. Kan ju vara liiiite bra att veta vad man ska säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar