måndag 2 maj 2011

In more pain

När jag gick upp i morse så kändes inte min rygg alls bra men tänkte att de kommer nog ändå gå bra att vara i skolan. Men insåg när jag hade suttit i tio minuter på föreläsningen att det här kommer inte alls gå. Jag kan inte sitta eller stå. Jag kan inte räta helt på ryggen så går som om jag vore 300 år gammal. När det var lunchdags och jag suttit i tre timmar så var min rygg så mycket sämre än i morse så skulle det fortsätta i den här takten skulle jag vara helt förstörd i slutet på dagen. Så det var bara att inse att det här funkar inte och åka hem. Jag brukar inte åka hem eller vara hemma för småsaker och det känns lite dumt att vara hemma när jag inte ens är sjuk. Men på vägen hem från skolan insåg jag att de faktiskt var rätt beslut att åka hem för jag har så ont att nästan tårarna kommer när jag gör vissa rörelser.

Nu har jag fått i mig lunch, vilket inte var det lättaste eftersom jag inte kan sitta eller stå men på nåt konstigt sätt så fick jag i alla fall i mig maten.
Jag körde igång diskmaskinen i morse men nu när jag kom hem så kan jag inte plocka ur den för jag kan inte böja mig. Det är även liiiite jobbigt att gå på toaletten så försöker att inte göra de än när de är riktigt kris :) Får nog hushålla med vätska idag :)
Nu är det soffläge som gäller resten av dagen så nu ska jag titta på film. Kanske hinner bli flera filmer innan den här dagen är slut. Hade ju varit gott med godis eller nåt sånt till men jag orkar/kan inte gå till affären så de blir inget med de :)

1 kommentar:

  1. Jag kan köpa middag och godis till dig efter jobbet.

    SvaraRadera