söndag 1 maj 2011

In pain

Herregud vad jag har ont i ryggen. Verkligen fått blivit sängläge men det värsta är att det gör så ont att jag knappt kan ta mig upp från soffan. Men nu har jag hittat en stil som funkar ganska bra, det gör i alla fall minst ont på de sättet. Men jag orkar inte ta mig upp från soffan alltför ofta så jag väntar in tills de är flera saker jag behöver göra innan jag rör mig :)
Tur att jag hade matlådor att värma till lunch och middag för hade inte orkat stå och laga mat, inte heller orkat gå och handla.

Jag förstår inte ens vad jag har gjort. Det måste komma från träningen igår men hade inte ont under eller efter träningen utan jag kände att det kom under natten. Sen blev det ju inte bättre idag på träningen så borde kanske skippat den idag men det kändes inte så farligt i morse så trodde de skulle gå bra. Jag tror att det beror på att jag inte tränat på så länge och då blir min rygg alltid sämre. Så ibland när jag haft ett träningsuppehåll och sen kommer igång med träningen igen så kan jag få ont i ryggen. Men det brukar gå över på ett par dagar så hoppas att det går lika snabbt även den här gången även om det känns värre nu än vad jag haft på riktigt länge. Min tanke är att jag ska träna i morgon men jag får väl se hur det blir med de :(

1 kommentar: