söndag 8 maj 2011

Ett Steg Fram Två Steg Bakåt

Så fort jag hoppas och tror att jag är på bättringsväg så är det som om någon slår undan benen på mig. Jag ska sluta tro nåt och bara försöka se till stunden.

Idag hade jag tröttnat rejält på att bara ligga hemma så tog mig ut på en längre runda än jag gjort på flera dagar. Det resulterade i att ryggen nu gör ondare, har lite smärta ner i benen och värsta huvudvärken. Mitt illamående känns lite bättre just nu men så ska jag väl inte säga....

Just nu är nog det värsta min huvudvärk. Har tagit migräntabletter så hoppas att dom kickar in snart. Kanske kan även lite glass hjälpa :) Har inte ätit så mycket under helgen för jag mått så illa så vet inte om jag vågar äta glass men å andra sidan så är allt annat så dåligt så kan väl lika gärna slänga in lite mer illamående i mixen :) Glass kan ju i alla fall höja humöret en stund :)

Jag är så grymt träningssugen. Kanske jag kan få träna lite senare i veckan. Med lite tur kanske jag kan få ta en liiiiite längre promenad i morgon efter skolan, hoppas hoppas hoppas :)

1 kommentar: