torsdag 12 maj 2011

Insomnia

Ännu en morgon där jag vaknade alldeles för tidigt, i alla fall mot vad jag behöver gå upp, 05:30. Kunde som vanligt inte somna om så gick upp så här sitter jag nu och väntar på att jag ska få åka till skolan.

Igår hade jag jätte ont i ryggen och hela kroppen och jag tror att jag fick lida för att jag var ganska aktiv både i måndags och i tisdags. Nästan det värsta med allt är att jag har så ont i huvudet varje dag men det hör väl ihop med ryggen. Fast igår blev huvudvärken bara värre och värre för varje timme så igår kväll hade jag sån hemsk migrän att jag trodde huvudet skulle sprängas. Tyvärr var det inga tabletter som gällde och då är det bara att hoppas på att det hjälper med att sova. Och idag när jag vaknade så känns det lite bättre. Jag har fortfarande lite ont i huvudet men inte alls som igår. Hoppas bara att det inte blir värre under dagen bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar