tisdag 17 maj 2011

Andra dagen avklarad

Även denna dag innebar heldag med redovisningar. Skönt att det nu är avklarat! Det var en lång dag och när man har redovisningar hela dagen så är det otroligt mycket information så man känner sig lagom seg efter en sån dag.

I morgon är det examination i rörelse analys och jag ska göra min klockan 9 och håller på till lunch. Efter lunch är det klasstimme och sen en kost föreläsning. Efter de ska jag jobba med att göra brickor till konventet. Sen får jag åka hem :)
Som sagt, känns som långa dagar den här veckan.

Det känns som om det var så länge sen vi höll på med rörelse analys och när jag skulle leta efter allt material så hittade jag först inte alla papper. Dom hade verkligen hamnat längst ner i högen av berget med papper. Men nu har jag hittat dom så kanske borde titta igenom lite inför morgondagen så man är lite förberedd i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar