tisdag 3 maj 2011

Naprapat

Idag var det bara att inse fakta och ta sig iväg till en naprapat. Även om det kostar en halv förmögenhet så hade jag inte så mycket väl. Däremot så är det ju inte gå att gå till en naprapat då de gör väldigt ont :(
Jag gick till en ny naprapat idag som håller till på Lidingö, nära och bra till skolan. Även om jag tycker att min gamla naprapat är bra så tror jag faktiskt att den här tjejen var bättre :) Det tråkiga med att gå iväg idag var att få det jag redan trodde/visste bekräftat. Ryggen är rejält inflammerat :( Just nu är det så illa att naprapaten inte riktigt kan gå in i ryggen och manipulera men gjorde i alla fall de som kunde göras. Det var ett smärtsamt besök men hoppas att det ändå leder till att jag blir bättre snabbare. Jag blev ordinerad att vara i liggläge så mycket som möjligt och sitta så lite som möjligt. Jag kan gå på kortare promenader men inte så mycket mer än de. De är väl min transport till och från skolan som kan räknas till de. Jaha, ingen fysisk aktivitet här inte :( Men allt de här visste jag redan men det är ändå jobbigt att få höra de av en annan.

Jag ska tillbaka för en ny behandling på fredag och då hoppas jag att ryggen känns bättre. Jag har även fått ett träningsprogram som jag kan börja med sen när ryggen känns bättre.
Usch vad jag inte gillar de här men det är bara att ta det lugnt, vila och hoppas på att det går fort att bli bra igen. Hoppas i alla fall att jag snart är så pass bra att jag kan börja med rehab övningar och lättare träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar