fredag 6 maj 2011

Dröm eller verklighet

En mindre bra vecka fick ett bra slut trots allt. Jag blev glatt överraskad när jag kom hem från skolan idag då det visade sig att jag fått jobb. Eller ja, jag tror de i alla fall. Anledningen till att jag inte riktigt fattar om jag fått de är för att jag i så fall fått de utan att ens varit på en intervju. Jag sökte jobbet igår och idag fick jag besked om att dom gillade mig och mitt arbetsprov och att dom vill att jag jobbar för dom. Jaha, bara så där undrar jag, men tydligen.
Jobbet är som fotograf, whohoo!!! :)

På måndag får jag avtalet skickat till mig så kanske inte ska ropa hej än. Men av den infon jag fått hittills verkar det vara bra så ska väl mycket till att jag inte ska skriva på. Om det inte står nåt konstigt i de finstilta vill säga.

Jag kan inte riktigt förstå att det är sant så tror att jag kommer vakna upp i morgon och inse att allt var en dröm. Men jag hoppas att det är verklighet :)

1 kommentar: