måndag 16 maj 2011

Lång dag/lång vecka

Denna måndag kändes lång. Vi har haft redovisningar hela dagen i skolan. Vi är indelade i studiegrupper som sedan redovisar i tvärgrupper. Det är 5 redovisningar per grupp så det tar verkligen hela dagen. En aningens segt måste jag säga. Även om det är intressant så blir det riktigt jobbigt att sitta så en hel dag. Men i morgon får vi göra samma sak igen men med andra delar. Så min gissning är att det även kommer bli en lång tisdag.

Nu ikväll har jag läst igenom det jag ska redovisa om i morgon. Det är ett intressant ämne men jag känner mig ändå inte helt fokuserad på detta. Är lite för mycket runt omkring så tankarna är inte helt på det här.
På onsdag har vi examination i kursen rörelseanalys och på fredag redovisning i ämnet kost så måste även hinna med att göra klart allt de. Får göra de i morgon för orkar inte ikväll.

Konventet vi ska hålla närmar sig med stormsteg. Nästa onsdag är det dags!
Idag på lunchen gick jag och Ulle ner till poolen och testade vårt vattengympa pass. Det kändes som vi fått till ett bra pass så på torsdag ska vi testa hela passet på några klasskompisar. Kan vara bra att köra ett genrep innan den stora dagen.
Det är en hel del att fixa inför dagen. Jag är med i gruppen som ska fixa alla brickor och nu är det klart med alla sponsorer så nu kan vi börja göra i ordning alla och sen trycka upp. Det tror jag vi ska göra på torsdag.
Sen börjar det även närma sig med Marbella resan och eftersom jag är med i den gruppen också så har vi en del att fixa med. På onsdag är sista dagen till att ha allt klart och jag tror att vi börjar bli klara. Vi har ett par saker som fortfarande inte är helt spikade men hoppas det kan bli klart i morgon eller då senast på onsdag.
Ja som sagt, det finns mycket att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar