söndag 15 maj 2011

Saturday in Öret

Jisses vad dagen gått fort. Syrran kom hit idag med min lilla Gudson. Vi åkte ut en sväng, köpte sen med oss lunch och fika hem. Min Gudson blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser honom. Ja man kan ju undra hur de kommer sluta :)
Ikväll har jag och pappa varit på bio. Vi såg The Lincoln Lawyer, en bok baserad på Michael Connelly's bok med samma namn. Den var riktigt bra, kan jag verkligen rekommendera :)

Nu ligger jag i sängen och tittar med ett halv öga på röstningen i Mello. Har inte sett några bidrag så har ingen aning om vilken låt man ska heja på förutom Sverige. Men jag bryr mig inte så spelar ingen roll. Känner mig trött så kommer nog somna snart och missa att se vem som vinner. Jaja, man kommer ju få höra de om och om och om igen i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar