lördag 19 februari 2011

Tired

Känns som en otroligt lång dag idag men kanske inte är så konstigt när man fick vakna ofrivilligt vid halv fyra rycket.

Intervjun gick i alla fall bra, jag fick praktikplatsen. Så himla skönt att de äntligen är fixat. Jag ska vara på itrim på Sveavägen och kommer troligtvis jobba två dagar och två kvällar i veckan men ska få schemat när jag börjar. Första dagen jobbar jag kväll så börjar inte förens klockan 12.

Jätte bra och skön träning idag. Jag behövde verkligen få ut mig lite ilska och efteråt så kändes det lite bättre :)
Eftersom min dag ändå kändes förstörd så blev det en sån där tråkig dag, så har städat och tvätt och fixat här hemma. Så nu är allt de gjort och jag kan istället få en rolig dag i morgon.

Men nu när allt är fixat och jag har satt mig i soffan blev jag jätte trött. Vilket i och för sig inte är så konstigt med tanke på natten. Finns risk för att jag kommer somna tidigt ikväll. Men innan jag somnar ska jag se film, och jag hoppas jag kan hålla mig vaken hela filmen :)

1 kommentar:

  1. Grattis till praktikplatsen - vad roligt! Vi får ses, så får du berätta mer om den. Kram

    SvaraRadera