onsdag 16 februari 2011

Mood svings

Oj vad jag känner att mitt humör går upp och ner. Jag har sovit så dåligt på sistone och känner mig konstant trött så jag skyller mycket på de. Sen är det ganska mycket som händer som tar min energi. Att det sen är ganska dålig stämning i klassen hjälper inte till.

Under förmiddagen fortsatte vi med MAQ träning vilket är jätte kul så då var mitt humör bra. Sen hade vi klassmöte och då blev det en del diskussioner och irritationer vilket gjorde att mitt goda humör försvann.
Vi slutade klockan ett idag så när jag kom hem så bestämde jag mig, efter ett samtal med AK, att sånt strunt som händer i klassen inte ska få ta mitt goda humör. Så nu känns det lite bättre.

Jag har gjort ett ryck med praktiken nu under eftermiddagen. Har skickat iväg 4 ansökningar så bara hålla tummarna att i alla fall en leder till en intervju.

Nej nu är det dags att sticka till träningen. Jag har grym träningsvärk i benen från MAQ träningen igår och idag. Det gör ont i benen så fort jag rör mig så ska bli intressant att se hur det går på spinningpasset idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar