torsdag 17 februari 2011

Lååååång dag

Det är konstigt att en extra halvtimme kan kännas så lång. Idag fortsatte vi med HPB kursen och fick då gå en halvtimme längre än vad vi brukar. Vi slutade alltså klockan halv fem idag och den där halvtimme fick det till att kännas som en jätte lång dag, konstigt vad en liten halvtimme kan göra :)
Vi hade en extern lärare idag som var jätte bra. Hans humor gillade jag :)
Jag fick lite mer klarhet i allt vilket känns bra och han var väldigt duktig på att förklara. Ja, en bra dag trots att den var lång.

Min trötthet verkar tyvärr fortsätta och jag kom nyss in i värsta trötthetssvackan. Känns som om jag skulle kunna somna redan nu men ska försöka hålla mig vaken till klockan tio i alla fall.

I morgon ska vi vara på SATS hela dagen. Vi ska fortsätta med kursen för att bli personliga tränare så vi ska gå igenom en massa styrketräningsövningar. Vi ska även få köra ett pass, cykel och core, ska bli jätte kul.
Nu ska jag nog ta en chokladbit för att få en sockerkick så jag håller mig vaken en stund till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar