lördag 26 februari 2011

Headache

Igår hade jag ont i huvudet mer eller mindre hela dagen. Under dagen var det bara lite men under kvällen blev det värre och värre. När det väl var dags att sova hade jag så ont att jag inte kunde somna. Tillslut vid två tiden somnade jag och när jag vaknade i morse var den borta. Jippie tänkte jag men man ska inte ropa hej..... För nu känner jag att huvudvärken är på väg tillbaka. Har tagit migräntabletter så hoppas att det ger sig.
Jag insåg nu när jag tog dom att dom börjar ta slut. Jag har köpt mina migräntabletter i USA. Väldigt billiga och väldigt bra! Men nu börjar det närma sig slutet på dom, så det innebär att jag bara måste åka till USA snart för att handla nya :) Det är väl en bra anledning om någon :)
Åh vad jag längtar till solen och värmen, vill åka NUUUUUUUUUU!!!!! :)

Bild från Florida, Sanibel Island 2008.

2 kommentarer:

  1. Å vad små dom är här på bilden. Hjälp vad dom har växt.....

    SvaraRadera
  2. Ja visst är dom små. Helt otroligt vad dom har växt. Man glömmer liksom bort att dom varit så där små :)

    SvaraRadera