onsdag 23 februari 2011

More than half of the work week is done

Onsdagen är till ända och nu är det bara två dagar kvar tills helg :)

Dagen började med ett simpass. Jag och Ulle åkte till skolan tidigare och simmade i en timme. Skönt men kändes att det var länge sen vi simmade för det var ganska tungt. Men vi får helt enkelt hålla igång så det blir lättare och lättare för varje gång.

Efter skolan blev det ännu ett träningspass. Idag körde jag bodycombat och instruktören körde den nya koreografin så jag kände mig lite lost ibland. Men jag brukar ganska snabbt lära mig den så redan nästa gång kommer det gå bättre och då kan jag få ut ännu mer av passet :)

Ikväll skulle det ha blivit ett glas vin på Hotellet men det blev inställt pga övertidsarbete (ja inte för mig alltså). Så istället blir det en kväll i soffan med tv'n som sällskap och lite annat gott. Igår bakade jag äppelpaj och det finns lite kvar som jag snart ska hugga in på *mums*. Jag har ju faktiskt tränat två gånger idag så de har jag helt klart gjort mig förtjänt av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar