torsdag 10 februari 2011

Soft dag

Idag var det lektion fram till lunch, muskelfysiologi men när vi kom i morse så visade det sig att vår lärare var sjuk så vi skulle läsa lite själva i boken. Hmm, jag vet inte om det blev så mycket läst, haha. Projektgruppen passade istället på att göra möte om konventdagen. Jag och Ulle bokade flygbiljetter till Östersund inför vinterfjäll. Sen tog Ulle och jag en promenad in till centrum. Det var inte direkt det skönaste vädret att gå i, snö och blåste men ändå ganska skönt att promenera. Väl i city mötte vi upp några andra tjejer från klassen och åt lunch och sen blev det en säng i affärer. Halv två började musikalen i stadshuset. Det är alltså ett gäng elever från skolan som gillar sång och teater som har satt upp en musikal. Det var jätte kul att se dom och dom var jätte duktiga :)

När jag kom hem var det tänkt att jag skulle skynda mig in i duschen och göra mig i ordning för att bege mig ut igen på torsdagsmys men det blev inställt så istället somnade jag i soffan. Det är också en typ av torsdagsmys för det var välbehövligt kan jag säga. Jag har varit så trött hela veckan och sovit ganska dåligt så behövde nog sova ikapp lite. Får sen om jag kan somna i kväll bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar