måndag 28 februari 2011

Första dagen på veckan

Måndagen är avklarad. Jag tycker nog att det är den tråkigaste dagen på hela veckan. Ibland kan det vara riktigt segt att komma igång efter helgen och så är det jätte långt till nästa helg, näe ingen dag jag gillar.
Idag började vi med en ny kurs, kost. Det är intressant men är svårt och himla mycket att hålla reda på. Det kommer vara grymt mycket att plugga in till tentan. Tentan som dom lagt första dagen efter påsklovet. Jahopp, de var de lovet räddat. Trodde för en sekund att jag faktiskt skulle få vara ledig, men de var kanske dumt tänkt av mig.....

Efter skolan så tog jag det himla kloka beslutet att avboka träningen och istället gick jag med AK hem och så satt vi och pluggade en stund. Vi har prov nästa fredag och nu känns det som om det är hur mycket som helst att plugga. Även om det inte blev jätte mycket plugg gjort så benade vi i alla fall ut ett par saker. Sen hur mycket av de som sitter är ju en annan sak...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar