torsdag 24 februari 2011

Frossa

När skolan var slut så bestämde jag mig för att inte träna utan passade på att fixa ett par ärenden på stan, inte varje dag man hinner med de. Skönt att få de gjort! :)
När jag kom hem kände jag mig trött (som vanligt får man nog säga vid det här laget) och jag var väldigt frusen. Så jag bäddade ner mig i soffan med duntäcket och här har jag legat hela kvällen. Jag har frusit hela kvällen och känts som om jag kunna somna när som helst. Nu efter ett par timmar så har jag fått upp värmen men var tvungen att gå in i badrummet och då började jag frysa igen så nu kommer jag ligga här tills det är dags att springa till sängen. Det känns lite som om jag håller på att bli sjuk, hade lite ont i halsen i morse och har känt mig förkyningstrött i ögonen (hmm.... fattar ni vad jag menar....). Men jag vill inte, kan inte och tänker inte bli sjuk. Eftersom 99% är inställning så har jag nu bestämt att jag är frisk och tänker därför köra på med allt som vanligt i morgon.

Morgondagen ska vi spendera på SATS där vi ska fortsätta med PT utbildningen och det kan jag ju inte missa så i morgon är det nya tag som gäller :)
Nu ska jag fortsätta med min slappar kväll. En chokladbit kanske kan bota frossa.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar