lördag 19 februari 2011

03:35

Min granne började sin efterfest klockan 03:35 i morse (i natt??). Fy f-n vad arg jag blev. Ett helt gäng i lägenheten precis ovanför min som spelar musik på högsta volym, hoppar, sjunger och klappar händerna. Vill bara påpeka att några hade högklackat på sig.
Trots att jag var uppe och sa till dom två gånger så slutade dom inte, och inte heller sänkte dom volymen. Klockan halv sex slutade dom äntligen men då kunde ju inte jag somna om så det blev en alldeles för tidig lördagmorgon.
Jag som har varit så grymt trött hela veckan hade verkligen sett fram emot att få sovmorgon men istället blev det ännu tidigare än vad jag går upp på vardagarna. J***a granne säger jag bara!!!!

Hur får man en liten snorvalp som henne att förstå att det inte är okej med förfester till klockan två på natten eller efterfester som börjar vid halv fyra på natten? Att prata med henne har inga som helst effekter!

Känner att min helg har fått en otroligt dålig start. Jag är trött och på dåligt humör men måste ladda om nu och hitta mitt bästa jag då jag snart ska åka till en intervju för en praktikplats. Efter intervjun blir de träning. Måste få ur mig all min ilska och irritation, annars tror jag att jag kommer slå ner min granne om jag ser henne :)

2 kommentarer:

  1. Fy vad irriterande! Prata med henne i nyktert tillstånd eller lämna åtminstonde en lapp (el flera o låtsas vara flera grannar som klagar)
    ;) Kram

    SvaraRadera
  2. De där med flera lappar va en bra idé, kanske ska köra på den :)
    Hon kommer åtminstone få en lapp ifrån mig, kanske blir fler, haha :)

    SvaraRadera