lördag 5 februari 2011

Saturday morning

Ibland förstår jag inte hur svårt det kan vara. VARFÖR vaknar jag klockan fem en lördagmorgon och kan sen inte somna om. Vad är det för fel!! Det känns inte alls bra att gå upp så tidigt men klockan sju gav jag upp, orkade inte ligga kvar i sängen så det var lika bra att gå upp och börja dagen. Inte för att jag gjorde så mycket på morgonen men kunde äta frukost i lugn och ro, titta på nyhetsmorgon och diverse tv-serier. Men sen bar det av till gymmet. Idag blev det bodycombat och - hör och häpna - 30 minuters löpning. Ja jag vet att 30 minuter inte är speciellt mycket att ropa hej över men för mig som hatar att springa är det stort! :)

Nu är det tvättning som gäller för hela slanten då jag har helt slut på träningskläder. Ja de hade jag redan tidigare i veckan så det har blivit att jag fått återanvända lite kläder, vilket inte är okej men vad gör man. Men snart så, så kommer garderoben vara full med rena träningskläder och jag kan köra på igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar