söndag 29 augusti 2010

Full fart

Helgen bara sprang iväg, det har gått i ett kan man säga.
I fredags efter skolan åkte jag till Öret och hoppade direkt in i firandet för min lilla Gudson som nu är 1 år! Idag är det faktiskt hans stora dag :)
Igår var det 60 års fest så dagen bestod av lite förberedelser. Hann även med en kort sväng in till föräldrarna innan kalaset började. Det blev en riktigt lyckad kväll med lekar, 5-kamp, där mitt lag kom på en hedrande andra plats :)
Jätte god mat och dryck, många skratt och trevligt sällskap gjorde att kvällen gick super fort. Vid halv två tiden gav jag och ena födelsedagsbarnet (syrran) upp och gick in och la oss. De andra födelsedagsbarnet fortsatte en stund till med några tappra gäster och kom nog in vid halva fyra eller något sånt. Eftersom festen började redan vid fem tiden så får man väl säga att det var en bra fest då några lyckades hålla i gång i drygt 10 timmar :)

Idag blev det lunch hemma hos föräldrarna med hela familjen innan det var dags för mig att åka hem till Stockholm igen. Väl hemma var det bara att packa upp för att sen packa om igen till Gotland. Nu tror jag att allt är fixat och klart så jag är nog redo för avfärden :)
Måste nog komma i säng tidigt ikväll, dels för att jag är trött från gårdagen och dels för att vi ska åka riktigt tidigt imorgon. Det hade ju varit skönt med en sovmorgon men så blir det inte. Kommer få vänta ända till helgen på en sovmorgon för det kommer inte bli det nu på Gotland i alla fall :)

Nu ska jag slappa en stund framför tv´n innan jag ska lägga mig. Måste även fundera på om jag fått med mig allt i min något stressade packning :)
Hörs om 3-4 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar