torsdag 19 augusti 2010

De tuffar på

Ja dagarna går och det närmar sig helgen.

Idag gjorde syrran en hudtransplantation som gick bra, så bra det kan gå får man väl säga. Dom tog hud från vänster underarm som nu sitter på örat. Hon fick nu några stygn på armen men dom sydde faktiskt inte på örat för att de ska bli lite snyggare. Nu är det bara att hoppas på att det läker ihop fint. Dom tog även bort stygnen hon haft i huvudet från betten så nu börjar hon bli stygnfri, bara dom på armen kvar. Nu hoppas vi att läkningsprocessen kan sätta igång ordentligt.

Träningen går bra för min del. Igår blev det ett cykel- och corepass, välbehövligt kan jag säga. Jag har varit stel i ryggen på sistone, vilket jag blir när jag inte tränar ordentligt så var skönt att komma igång med den träningen igen.
Idag blev det ett spinningpass. Jag gick på ett pass med en instruktör jag bara kört för en gång tidigare, men hon är helt okej. Hon duger när det inte finns något pass med mina 2 bästa instruktörer att köra för :)
Men jag längtar till vecka 35 då det normala höstschemat sätter igång, dvs mina instruktörer är tillbaka och kör dom passen jag brukar gå på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar