onsdag 25 augusti 2010

Träningsvärk

Jag måste erkänna att kroppen känner av gårdagens övningar :) Men jag är ju en sån som gillar träningsvärk, då känner man att man gjort något bra.
Andra dagen brukar alltid vara värst så jag vet vad jag har att vänta. Den kommer även att spädas på med mera då vi idag fick köra ett "prova-på" pass med Bosöns fystränare. Han körde bara lite lätt med oss, enligt honom själv, men vi var trötta och tyckte inte alls det var så lätt. Direkt efter tog vår klassföreståndare över och körde ett corepass med oss, också jätte jobbigt. Det kommer helt klart att kännas i kroppen.
När vi är klara med träningen säger en kille i klassen - Det här var jobbigt, kommer jag får träningsvärk av."
Skönt att höra att en av killarna sa så :)
Jag känner redan nu under kvällen att träningsvärken är på gång på allvar. Blir spännande och se hur det är imorgon.
På fredag ska vår andra klassföreståndare köra ett pass med oss. Kul och se vad han utsätter oss för :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar