lördag 21 augusti 2010

Helgen

Ja nu har halva helgen gått :)
Träningen går riktigt bra nu. Jag körde ett spinningpass i torsdag som gick bra. Det var jobbigt men de är ju de som är meningen. Passet avslutades med Tabata intervaller vilket enligt mig är grymt jobbiga intervaller men ack så bra träning :)
I går, fredag blev det ett cykel- och corepass på lunchen, välbehövligt då jag fortfarande är ganska stel i ryggen.
Sen på kvällen mötte jag upp MiaLotta och några kollegor på en AW. Vi testade denna gång 1900 vilket var helt okej. Men vi var inte riktigt på partyhumör så när dom andra gick vidare gick jag o MiaLotta hem. Skönt att komma hem i lagom tid och ligga i soffan och titta på tv en stund innan det var läggdags :)

Idag var MiaLotta och jag duktiga och tränade. Blev det cykel- och corepass även idag för min del men som sagt, precis vad jag, eller snarare min rygg behöver just nu.

Annars idag blev det en sväng på stan för att inhandla ett par saker men min runda blev kort då det var så himla mycket folk, speciellt turister som bara var i vägen.

Ikväll har det bara varit en lugn skön, slapp kväll hemma framför tv´n med naturgodis. Jag självklart hade jag gärna velat äta upp naturgodiset direkt när jag kom hem från träningen, innan maten men tog bara någon smakbit och var så duktig och väntade. Till middag gjorde jag det väldigt lätt för mig, thaisoppa med champinjoner, paprika och räkor och sen en macka till de, ja faktiskt en fralla :)

Nu blir de nog film då de som vanligt inte visas nånting bra på tv en lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar