torsdag 26 augusti 2010

DRAMA

Ännu en dag i skolan avklarad, snart har hela veckan gått och det har gått super fort. Det har varit långa intensiva dagar men väldigt roligt och intressant.
Hela dagen idag hade vi Drama. Det är inte riktigt mitt ämne men det var roligare än jag trodde, hade faktiskt riktigt kul, trots feber och jätte hängig.
Det vi gjorde idag var en del improvisationsövningar, svårt men roligt :) Sen var det även hel del kommunikationsövningar. Det var verkligen super kul men ibland riktigt svårt men det ledde till många skratt :) Det har som sagt varit en hel del skratt under dagen och alla i klassen har bjudit på sig själva. Vi kommer att ha drama hela terminen och det är ett "ämne" som jag verkligen behöver öva på så ska bli roligt att få utvecklas lite inom de. Man måste ju även öva på de man är dålig på så de här är perfekt för mig :)

Imorgon sätter nästa kurs igång, Friskvård och vi har till morgondagen i uppgift att göra 21 stycken instuderingsfrågor. Satte mig med de när jag kom hem så nu känner jag mig redo att hugga in även på denna kurs :)
Vi ska som sagt även ha ett fyspass imorgon vilket ska bli kul. Det kommer göra susen för min träningsvärk, hihi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar