tisdag 21 december 2010

Work work work

Idag har jag haft många massager så lite stålar har rullat in :)
Nu under kvällen har jag faktiskt masserat 4 personer så nu har jag fått in lite pengar till vinterfjäll eller studieresan.
Jag har några massager till under jullovet så lite mer pengar kommer ramla in som bidrag till alla utgifter med skolan under nästa år, nice!!

Jag körde först 2 massager sen hade jag en timme till dom två sista. Syrran och barnen var hemma hos E och familj så jag åkte dit och fick kvällsmat, jätte snällt :) Skönt med en liten paus och trevligt sällskap och god mat innan det var dags för ytterligare lite jobb :)

Annars idag så blev det en lunch ute på Deiles med Philip o syrran för att fira att P nu har jullov. Sen blev det en sväng till Stadium outlet där jag fyndade lite grejer, bla strumpor, en fleecejacka och en träningströja. Fynd gillar vi :)

Nu blir det nog en stund framför tv'n, om det nu finns något vettigt att titta på, annars får det bli några sidor i min otroligt spännande bok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar