söndag 5 december 2010

Is the weekend already over?

Varför går alltid helgerna så himla snabbt?! I morse när jag vaknade så trodde jag att det var måndag och att jag skulle till skolan. Det var det sista jag ville så jag blev riktigt glad när jag kom på att det faktiskt var söndag och jag kunde få ligga kvar i sängen ett tag till.

Igår blev det en sväng på stan och lite inköp av julklappar, skönt att i alla fall ha kommit igång med shoppande även om jag har fler att köpa till.
Idag blev träning på förmiddagen. Jag testade en ny instruktör idag då P som var på passet i fredags tyckte att jag skulle köra samma pass som honom idag så då gjorde jag de. Det var ett helt okej pass, bra instruktör och bra upplägg på passet så man får väl ta att det är i fel del av stan :) Efter träningen så blev det en sväng in på ÖB och klippet (får ju passa på när man är i den delen av stan). I eftermiddag så blev det bara en lugn skön dag hemma, fixat lite ny musik till min ipod, städat och lite sånt :)

2 kommentarer:

  1. Hm, testar med explorer i stället för att se om jag kan kommentera... ÖB har bra saker, det är det jag alltid har sagt :)

    SvaraRadera
  2. Funkar de inte o kommentera??!! Hmm, undra om de är fler som haft problem?
    Jo men ÖB har en hel del bra billiga grejer, tänkte på dig när jag var där :)

    SvaraRadera