fredag 17 december 2010

LEDIG!!!

Jullovet är här, whohooo!!! Äntligen! Nu ska det bli grymt skönt med 3 veckor ledigt!

Vi började morgonen i skolan med juldans. Herregud vad vi dansade. Efter en timmes dans var vi varma, svettiga, glada och lyckliga och kunde då gå in i aulan och titta på kören som framförde julsånger. Lärarna framförde även en sång som de skrivit, en vers om varje klass, som var riktigt bra :)
Som avslutning bjöd skolan på julbuffé till lunch men innan de samlades vår klass för ett litet avslut då vi bla gav en liten julklapp till våra lärare.
Helt otroligt att vi redan har klarat av halva utbildningen. Samtidigt som det har mycket som helst att göra under hösten med massa plugg och prov så har det enda gått jätte fort. Våren brukar alltid gå fortare så det kommer väl bara att kännas som ett ögonblick innan vi tar examen.

Ikväll blev det middag med JB och E och sen när jag kom hem har det varit slappa på elitnivå som gällt, är som vanligt ganska trött så ska snart gå och lägga mig. Men i morgon bär det av till Öret och La Familia. Jag längtar efter att få träffa och gosa med min söta Snuttis, världens sötaste och gulligaste hund :) Längtar även att få mysa med min Gudson och hans underbara bröder :) Sen har jag ju inte träffat det senaste tillskottet i familjen, lilla söta Maja, henne måste jag ju även gosa med. Jag har mycket gos och mys framför mig alltså nu under jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar