torsdag 16 december 2010

Snart är det jul!

Nu är det snart julledigt! Bara morgondagen kvar!
Igår slutade vi vid lunch så då åkte jag och AK upp på stan och åt lunch och sen gick vi på stan och letade julklappar. Det var mest AK som letade för jag har ju fixat dom grejerna jag ska fixa här i Stockholm, resten köper jag i Öret.
Det blev hela eftermiddagen på stan och jag kom hem precis till simningen började på TV. Igår började kortbane VM i Dubai. Tyvärr verkar inte svenskarna ha prickat in formen speciellt bra med två undantag, än så länge. Petra Granlund tog en bronsmedalj på 200 fjäril igår och idag tog sig Tessan till final på 50 fjäril med bästa tid, och mästerskapsrekord. Blir spännande att se finalen i morgon och jag har självklart Tessan som vinnar favorit.

Även idag slutade vi vid lunch så har haft en lugn och skön eftermiddag/kväll hemma. Jag har börjat packa inför julen. Konstigt att det alltid är så himla mycket grejer man ska ha med sig. Det är julklappar, kläder, träningskläder, skor, vinterkläder osv osv, blir en himla massa saker att släpa på, som vanligt :)

I morgon är det julavslutning i skolan sen väntar 3 veckor ledigt, ska bli så skönt!!
På lördag bär det av hem till världens sötaste hund, åh vad han har saknat mig. Eller är det bara jag som saknat honom??!!..... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar