tisdag 28 december 2010

Skidåkning

På juldagen åkte jag och Philip till storstenshöjden för lite slalom åkning. Jag har inte åkt på typ tusen år så var jätte kul att få åka lite igen. Jag kan säga att det var helt klart väldigt ovant och jag blev jätte trött i benen. Hur ska jag orka åka hela dagarna i en vecka sen när det är dags för Vinterfjäll??!! Hinner man träna upp skidåkningsmusklerna till dess kanske?....

Det var inte alls mycket folk i backen vilket var jätte skönt :)
Philip är så duktig att åka, han bara svischar ner för backen, och åker i lössnö och hittar egna vägar genom skogen. Jag höll mig dock till backen, kände mig lite för osäker att bege mig ut på äventyr så här första åket sen -98.
Jag hoppas att det blir ytterligare något åk innan jag ska hem till Stockholm igen.


Så här tomt var det i backen

Duktiga Philip


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar