fredag 3 december 2010

Mina drömmar

Självklart har jag massa drömmar, stora och små :)
Just nu drömmer jag om varmare klimat, längtar så till solen och värmen! Det blir inte bättre av att jag känner flera som faktiskt sticker iväg till varmare klimat snart, blir så avis :) Men det får bli nästa vinter för min del.


Vad drömmer jag mer om, jo självklart att få ett jobb när jag är klar med min utbildning. Jag vet inte riktigt hur marknaden ser ut eller vad exakt jag vill jobba med men det ska nog lösa sig på något sätt :)

Sen drömmer jag om ett större boende. Det är inte alltid det lättaste i den här stan, dyrt som tusan så vi får väl se hur det blir med den saken, vart man tar vägen om man ska ta vägen nånstans.


Drömmer även om att ha en liten fyrbent kompis. Det kanske får bli en hund när man har större boende, beroende på vad för jobb jag har så man har tid med lilla vovvisen också.


Drömmer också om att resa mycket, finns så många platser jag inte varit på som jag skulle vilja åka till. Skulle inte heller ha något emot att bo utomlands igen. Ja som ni märker finns det många saker jag drömmer om :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar