fredag 3 december 2010

INTE NU IGEN!!!!

Jag tror jag blir tokig! Min granne har fest idag IGEN! Det var ju inte alls länge sen hon hade fest så nu börjar jag tröttna ordentligt på de här! Hög musik som spelas, inga indoor voices där inte på de gänget tjejer och så går dom med högklackat inne. Får se hur länge dom håller igång festen den här gången?!!
Jag måste säga att jag saknar min förra granne. Hon var så lugn och tyst, man hörde inte nånting. Nu verkar denna nya granne ha kommit igång ordentligt med sitt festar liv. Och man kan ju inte påstå att jag är i samma fas i livet utan har snarare gått över till pensionärslivet med att gå och lägga mig vid elva på kvällen. Ja nu är det ju fredag så skulle kunna vara vaken lite längre men är ju att jag är så himla trött på kvällarna att jag somnar, fast de är kommer jag säkert inte kunna göra om grannen och kompisar fortsätter som dom börjat.
Gaaahhhh, varför ska det ibland vara så jobbigt med grannar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar