fredag 3 december 2010

Friday

Idag hade vi en riktigt slapp skoldag och slutade redan vid lunch. Gick lite i Fältan efteråt innan jag gick hem men hittade inte så mycket där. Ingen inspiration till julklappar idag alltså.

Idag svek AK träningen då hon åkt hem till familjen över helgen, om hon nu kom hem med alla flygförseningar som är.... Hon missade i alla fall ett underbart härligt pass idag - tröskelintervaller! Så underbart jobbigt att man inte vet vart man ska ta vägen, precis så som jag gillar de :) Men trött är jag fortfarande så det betyder väl att det var en bra träning och en bra träningsvecka (även om den inte är slut riktigt än).
Nu ikväll händer inte mycket, jag ligger utslagen i soffan trött som bara den och försöker få min tv att överrösta musiken från grannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar